Wednesday, June 4, 2008

Finished the presentation and a new meeting

I finished the important presentation last Friday successfully.
As a total coordinator for this presetantion, I was really exhausted and got nervous.
This is my thought, but I will win this presentation.

This was the second pitch for us.
In the first pitch, our team members had not been united; medical writer had been busy with their serching for articles and concentrated on scientific point, art director had not been concentrated on this matter, and other account executive had not been in serious situation.
At that time, I had thought that we could not win the first pitch.

But, we won the first one fortunately.

In the second pitch, our team members had been united.
We could discuss several promotional plans and other ideas.
And they made the presentation for a good one.

We did the best.
The result/feedback will tell us by the end of this week, June 6th.



Otherwise, I met a beautiful and very attractive lady via internet communication site.
We met at a stylish Italian restaurant on May 23 for the first.
We ate good Italian dishes and enjoyed drinking red wine.
She was 3 years older than me, but she seemed like a same age lady.
She was very beautiful and very attractive.

She is studying English now, and I'm helping her.
I met her tonight, at a stylish but casual restaurant near my home.

She has an experience of divorce, but it doesn't matter for me now.
If she is interested in me, I do want to assciate with her.
If there will be a time to discuss, I would like to ask her if we could build a good relationship or not.

I'll write this matter later.

If you feel this blog is "COOL!"
Please click the banner below.
にほんブログ村 英語ブログへ


先週の金曜日に、無事にプレゼンテーションが終了しました。
このプレゼンのトータルコーディネーターとして、本当に疲労困憊し神経を使いました。
これは僕の考えですが、このプレゼンには勝ったように思っています。

今回のプレゼンは第2回目のものでした。
第1回目のプレゼンではチームメンバーがばらばらという状況でした。メディカルライターは自分たちの資料探しに必死になり科学的なことだけに執着するし、アートディレクターは全然集中力がないし、もう一人の営業は深刻な状況であることさえ感じていませんでした。
この時点では、このプレゼンには勝てないと思っていました。

でも、幸運にも勝ってしまいました。

第2回戦ではチームはまとまりました。
様々な販売促進策を討議したり、アイディアを出し合ったりしました。
結果、プレゼンテーションは素晴らしいものになりました。

最善は尽くしました。
結果の連絡は今週末の6月6日までに出る予定です。


さて、一方で、僕はネットを通じてとても美しくて魅力的な女性に出会いました。
最初直接的な出会いはは5月23日で、おしゃれなイタリアンレストランでの出会いでした。
美味しいイタリア料理を食べ、赤ワインを楽しみました。
彼女は僕より3つ年上なんですが、同い年に見えます。
本当に、彼女は美しくて魅力的です。

彼女は今英語を勉強していて、僕はそのお手伝いをしています。
今夜も合いました。家の近くのおしゃれなカジュアルレストランで。

彼女には離婚歴がありますが、今の僕には関係のない問題です。
もし彼女が僕に興味を持ってくれているようなら、僕は是非お付き合いしたいと思っています。
もしそのことを話す時間があったら、良いパートナーになれるかどうかを尋ねてみようと思っています。

この件についてはまた今度。

良かったらクリックお願いします。
にほんブログ村 英語ブログへ

No comments: