Wednesday, August 13, 2008

Telephone interview

I've just finished a telephone interview in English with human resouces manager of a medical device company which headquartered in the US. I got to be so nurvous, because this was the first time telephone interview in English whole of my life. I'm still shivering...

I had prepared some ansewrs for this interview, but half of them were not useful. The latter half of questions were quite different from my imaginations.

I was fully realized my poorness of English skill.

The interviewer told me that the feedback will be provided from the agent later. However, I think that there will be little probability of my success in this interview.

Oh my god!
Oh lord, where are you now?

If you feel this blog is "COOL!"
Please click the banner below.
にほんブログ村 英語ブログへ

たった今アメリカに本社があるとある医療機器企業の人事マネージャーとの英語での電話インタビューが終わりました。緊張しました。だって、英語での電話インタービューなんて人生でこれが初めてでしたから...まだ震えてます...

このインタビューに備えていくつかの回答を準備していたのですが、その内の半分は役に立ちませんでした。残りの半分の質問は想像だにしていなかったものでした。

英語力の貧弱さを思い知らされました。

インタビューアーは紹介会社を通じて後で結果を伝えるといってましたが、僕が思うに、このインタビューで成功した確率は殆どないと感じています。

あ〜あ!!
神様。あなたは今いずこに?

良かったらクリックお願いします。
にほんブログ村 英語ブログへ

No comments: